Szanowni Państwo!
W dniu 24.04.2019 odbyło się spotkanie poświęcone przede wszystkim sprawie obozu. W niniejszym poście chciałbym podsumować i zebrać w jednym miejscu wszystkie komunikaty jego dotyczące. Szczegółowe informacje dotyczące wyjazdu na obóz, powrotu, odwiedzin itp. Będą podawane w osobnych postach.
1) Gra Gminna – druga edycja.
W tym roku chcielibyśmy po raz drugi zorganizować i przeprowadzić Grę dla mieszkańców naszej gminy o naszym patronie – Witoldzie Pileckim. Tegoroczna edycja jest dedykowana przede wszystkim do osób z naszego środowiska, ojców harcerzy i ich synów. Pragniemy zaprosić na dwudniowy biwak w terminie 25 – 26.05 który odbywać się będzie na terenie Suchego Lasu i w osadzie harcerskiej Maciejewo. Szczegóły dotyczące tego wydarzenia jak i formularz zgłoszeniowy zostaną podane w osobnym poście. Już teraz serdecznie zapraszamy!
2) Koło Przyjaciół Harcerstwa.
Pragniemy rozpocząć działalność KPH w naszym środowisku. W jaki sposób działa Koło? Jego głównym celem jest wspieranie jednostek harcerskich przy których działa. Bez Państwa wkładu i zaangażowania nasze środowisko nie mogło by powstać, jednak dzięki ogromnemu wsparciu, na przestrzeni 4 lat powstały aż dwie jednostki ZHR, które działają na terenie Suchego Lasu a w perspektywie kolejnych dwóch lat ma ich przybyć.
Wraz z gronem instruktorów z naszego środowiska wierzymy, że skoordynowane działanie pozwoli na zwiększenie efektywności naszej pracy. Do koła pragniemy zaprosić wszystkich – nie tylko rodziców harcerzy ale także osoby w jakikolwiek sposób związane z harcerstwem. Już teraz ogromnie dziękujemy za okazane wsparcie i chęć do działania! Działanie naszego Koła chcemy zainaugurować 25.05 na Grze Gminnej wieczornym ogniskiem – serdecznie zapraszamy!
Osoby chętne do współpracy prosimy o kontakt mailowy na adres – antoni.kozanecki@zhr.pl
3) Obóz letni 1 SDH „Grań”
Tak jak wcześniej planowaliśmy, obóz składa się z 3 wydarzeń: obozu pod namiotami, zlotu w Warszawie i Zlotu koło Olsztyna. Poniżej postaram się przybliżyć informacje dotyczące każdego z nich:
Obóz pod namiotami:
– Termin
Obóz trwa od 13 (wyjazd) do 27 (powrót) lipca. Odwiedziny dla rodziców i przyjaciół środowiska, w skróconej względem poprzednich lat formie, odbywać się będą w dniu 21.07. Pakowanie sprzętu drużyny, w tym dużych plecaków odbywa się w dniu 9.07 w godzinach porannych przed kościołem w Złotnikach. Prosimy o liczne przybycie.
– Miejsce
Obóz odbywa się w lesie nad jeziorem Tuczno, przy miejscowości Muchocin k. Międzychodu.
– Kontakt
Komendantką zgrupowania jest Martyna Kozanecka, funkcję kwater-mistrzyni pełnić będzie Aleksandra Ziska natomiast gotować będzie Robert Mayer. Za program i podobóz naszej drużyny odpowiedzialny jest drużynowy – Antoni Kozanecki. Numery kontaktowe znajdują się w informatorze obozowym (do pobrania na stronie obozu). Wszelkie pytania można kierować też drogą mailową –
antoni.kozanecki@zhr.pl
– Ekwipunek
Lista ekwipunku znajduje się w informatorze. Pakujemy się jedynie na 2 tygodnie obozu pod namiotem (!) – po obozie wracamy do domów w celu przepakowania się. Bardzo ważne jest zabranie legitymacji szkolnej. prosimy nie zabierać telefonów komórkowych i środków ogniopędnych.
– Wpłaty za obóz
Istnieje możliwość rozłożenia wpłaty za obóz na dwie raty, w takim przypadku prosimy o kontakt z drużynowym. Wpłat prosimy dokonywać zgodnie z poniższą instrukcją do dnia 17 maja:
Odbiorca: Poznański Szczep Drużyn Harcerskich Winogrady
Tytułem: Składka programowa <Imię i nazwisko harcerza>
Koszt: 650 zł
Rachunek: 95 1090 1476 0000 0001 4234 9768
____________________________________________________________________________
Zlot w 75. Rocznicę Powstania Warszawskiego:
– Termin
Zlot rozpoczyna się 29 lipca i kończy się 1 sierpnia. Wyjazd na zlot następuje dwa dni po zakończeniu obozu – w przerwie pomiędzy obozem pod namiotami a zlotem w Warszawie wracamy do domów. Spotykamy się ponownie 29 lipca i wspólnie ruszamy do stolicy skąd bezpośrednio po zakończeniu zlotu ruszamy do Olsztyna.
– Miejsce
Zlot odbywa się w Warszawie, nocować będziemy w jednej z Warszawskich szkół.
– Kontakt
W razie jakichkolwiek wątpliwości należy kontaktować się z drużynowym. Więcej informacji odnośnie zlotu można znaleźć na stronie –
https://zlot.1944.pl/
– Ekwipunek
Ekwipunek nie powinien wiele różnić się od standardowego ekwipunku obozowego. Należy pamiętać, że pakujemy się na kolejne dwa tygodnie – po zakończeniu zlotu w Warszawie nie wracamy do Suchego Lasu.
– Wpłaty za zlot
Wpłat prosimy dokonywać zgodnie z poniższą instrukcją do dnia 17 maja:
Odbiorca: 1 Sucholeska Drużyna Harcerzy „Grań”
Tytułem: Składka programowa zlot Warszawa <Imię i nazwisko harcerza>
Koszt: 150 zł
Rachunek: 32 1090 1476 0000 0001 3271 9675
____________________________________________________________________________
Zlot z okazji 30. lecia ZHR – ZHR 3.0
Termin
Zlot rozpoczyna się 3 i kończy się 11 sierpnia, jednak na miejscu będziemy już od 1 sierpnia – na drugi zlot wyruszamy zaraz po zakończeniu pierwszego. Transport zapewnia organizator.
– Miejsce
Zlot odbywa się pod namiotami w lesie przy miejscowości Rybaki k. Olsztyna.
– Kontakt
W razie jakichkolwiek wątpliwości należy kontaktować się z drużynowym. Więcej informacji odnośnie zlotu można znaleźć na stronie –
https://www.zhr.pl/zhr30/
– Ekwipunek
Ekwipunek nie powinien wiele różnić się od standardowego ekwipunku obozowego. Należy pamiętać, że pakujemy się na kolejne dwa tygodnie – po zakończeniu zlotu w Warszawie nie wracamy do Suchego Lasu.
– Wpłaty za zlot
Należy pamiętać że podana poniżej kwota 200 zł to jedynie druga wpłata. Sumaryczny koszt zlotu to 390 zł. Wpłat prosimy dokonywać zgodnie z poniższą instrukcją do dnia 6 maja:
Odbiorca: 1 Sucholeska Drużyna Harcerzy „Grań”
Tytułem: Składka programowa zlot 3.0 <Imię i nazwisko harcerza>
Koszt: 200 zł
Rachunek: 32 1090 1476 0000 0001 3271 9675
Zdajemy sobie sprawę z wysokiego sumarycznego kosztu tego przedsięwzięcia, jednak po zestawieniu kosztów naszych wyjazdów z obozami komercyjnymi, zazwyczaj jest to mniej niż połowa kwoty. Warto wspomnieć, że organizowane przez nas akcje atrakcyjnością nie różnią się wiele od innych ofert. W przypadku jakichkolwiek spraw finansowych prosimy o kontakt z druhną kwater-mistrzynią Aleksandrą Ziską.
4) Karty obozowe oraz regulaminy można pobrać
tutaj, prosimy o ich jak najszybsze i dokładne uzupełnianie oraz dostarczenie do drużynowego na akcjach drużyny.
Pozdrawiam!
pwd. Antoni Kozanecki
Drużynowy
Podobne